Wanneer je voor de eerste keer bij ons komt reserveren wij extra tijd voor je, zodat we voldoende tijd hebben voor intake en onderzoek, maar ook gelijk voor behandeling.
Wanneer je verhinderd bent voor je afspraak, laat ons dit dan tenminste 24 uur van te voren weten. Je voorkomt hiermee dat we je de gereserveerde tijd in rekening moeten brengen. Annuleringen kunnen altijd doorgegeven worden, zowel tijdens als buiten onze openingstijden. Als we je niet te woord kunnen staan, kun je ons een e-mail sturen of ons antwoordapparaat inspreken.
Fysiotherapie bij volwassenen wordt alleen maar vergoed:
Voor 2025 hebben wij géén contract gesloten met ASR, Caresq en Salland. Wij geven c.q. sturen u de factuur van de behandeling, die u aan ons betaalt. Deze kunt u vervolgens zelf declareren bij uw zorgverzekeraar. Tarieven die wij hiervoor hanteren kunt u hierboven vinden.
Afhankelijk van uw verzekeraar en de soort polis die u heeft afgesloten wordt de behandeling vervolgens geheel of gedeeltelijk door de verzekeraar aan u terugbetaald.
Voor informatie over de hoogte van de vergoeding in uw specifieke geval verwijzen we u naar uw zorgverzekeraar. Wij adviseren u voorafgaand aan de behandeling uw polisvoorwaarden goed door te lezen en bij vragen contact op te nemen met uw zorgverzekeraar.
Met alle overige zorgverzekeraars hebben wij contracten afgesloten. Bij deze verzekeraars declareren wij de gegeven behandelingen rechtstreeks bij de verzekeraar. De verzekeraar vergoedt uitsluitend het aantal behandelingen waar u volgens uw polis recht op heeft. De behandelingen die aanvullend nog nodig zijn, komen voor uw eigen rekening.
Indien u nog vragen heeft over de vergoeding in uw persoonlijke situatie, dan kunt u dit bespreken met één van onze administratief medewerkers of uw fysiotherapeut.
Heeft u in hetzelfde kalenderjaar nog elders fysiotherapie gehad? Meld dit dan, op deze manier ontvangt u de juiste informatie.
Heeft u vragen over onze behandelingen of wilt u een afspraak maken?
Neem dan even contact met ons op.